Kezdőlap Aktuális lapszám Archívum Laptörténet Hirdetés Impresszum Kapcsolat Linktár

2015.01.09.
Aktuális hírek
Közélet
Művelődés
Magazin
Sport

HIRDESSEN AZ ERDŐVIDÉKBEN!
Apróhirdetéseink 4 lejbe, míg keretes hirdetéseink négyzetcentimétere 1 lejbe kerül.
A Dr. Fábián László egyesület gondozásában megjelent Id. Antal István ny. lelkipásztor - A bardoci református egyház székely népe cimű könyve.
Részletekért klikk
Támogatónk
a Dr. Fábián László egyesület
Társoldalaink

Személyi jövedelemadója 2 %-ával támogassa a Dr. Fábián László Egyesületet!
Szükséges adatok:
Cod fiscal: 18244075
RO63OTPV300000279045RO01
Banca OTP Ag. Baraolt

<<<Vissza az archivált cikkek lajstromához
<<<Vissza a(z) 905. lapszám "Közélet" rovatában megjelent cikkek lajstromához

2015.01.09. Közélet

Dec.18-án 17 fiatal izgatottan indult útnak a magyarországi színdarabos túrnéjukra. Több órányi utazás után megérkeztünk Dabas városába, ahol a turné alatt szálláshelyünk is volt. Pálinkásné Balázs Tünde alpolgármesterasszony nagy szeretettel fogadta a csapatot, akik elfoglalták szálláshelyeiket és megreggeliztek. Elsõ fellépésünk Dabas város Önkormányzatának a dísztermében volt, amelyet az itt dolgozók tekintettek meg, akik meghatódva távoztak az elõadásunkról. Délután folyamán megtekintettük a Dr. Halász Géza Szakorvosi Rendelõintézet épületét, mely kellemes csalódást okozott a csapat minden tagjának a fejlettsége miatt.Este a Dabastól mindössze 16 km-re fekvõ Bugyi Nagyközség mûvelõdési házában mutattuk be darabunkat. Ezután ugyanitt, a helyi színjátszó csoport vezetõje vacsorára invitálta a fiatalokat. Majd utunk a szálláshelyünkre vezetett. Másnap reggel kis vonatos városnézésen vehettünk részt, ahol Kancsar Krisztián vezetett be minket a város rejtelmeibe. Ebéd után a Halász Móricz kúriában léptünk fel, ahol megtekintettük a helyi színjátszó csoport humoros elõadását, miután telt ház elõtt mutattuk be darabunkat. A mûsorok után a helyi színjátszó társulat tagjaival beszélgettünk, valamint közösen vacsoráztunk. Ezt követõen a Dabasi Kossuth Zsuzsanna Szakképzõ Iskolába látogattunk el, ahol a 3D-s oktatási módszerbe kaptunk betekintést, majd csillagászaton vettünk részt.Vasárnap reggeli után református istentiszteleten vettünk részt, istentisztelet után csapatunk Pálinkásné Balázs Tünde alpolgármesterasszony vezetésével Budapestre utaztunk. Itt végigjártuk a magyar fõváros legjellegzetesebb részeit. Ezek után december 21-én haza indultunk.Ez a hétvége egy felejthetetlen élmény marad számunkra, és a csapatunk egy fokkal újra erõsebbé vált.Ezúton is köszönetet szeretnénk mondani azoknak, akik nélkül ez az utazás nem jöhetett volna létre. Illese köszönet a támogatásért: Dabas város önkormányzatát, Köszegi Zoltánt, Dabas város fõpolgármesterét, Pálinkásné Balázs Tünde alpogármesterasszonyt, Szandhofer János alpolgármesterúrat, a Vargyasi Unitárius Egyházközséget, Komporály Viktort, Ilkei Ferenc polgármester urat, Kolumbán Józsefet, és az Országos Dávid Ferenc Ifjúsági Egyletet.

Vargyas 2014. december 22. VADFIE

<<<Vissza az archivált cikkek lajstromához
<<<Vissza a(z) 905. lapszám "Közélet" rovatában megjelent cikkek lajstromához
A honlap arculatát tervezte Pálfi Csaba, programozta Takó István.