Kezdőlap Aktuális lapszám Archívum Laptörténet Hirdetés Impresszum Kapcsolat Linktár

2013.05.17.
Aktuális hírek
Közélet
Művelődés
Magazin
Sport

HIRDESSEN AZ ERDŐVIDÉKBEN!
Apróhirdetéseink 4 lejbe, míg keretes hirdetéseink négyzetcentimétere 1 lejbe kerül.
A Dr. Fábián László egyesület gondozásában megjelent Id. Antal István ny. lelkipásztor - A bardoci református egyház székely népe cimű könyve.
Részletekért klikk
Támogatónk
a Dr. Fábián László egyesület
Társoldalaink

Személyi jövedelemadója 2 %-ával támogassa a Dr. Fábián László Egyesületet!
Szükséges adatok:
Cod fiscal: 18244075
RO63OTPV300000279045RO01
Banca OTP Ag. Baraolt

<<<Vissza az archivált cikkek lajstromához
<<<Vissza a(z) 821. lapszám "Közélet" rovatában megjelent cikkek lajstromához

2013.05.17. Közélet

Helyesírási verseny

Április 26-a és 28-a között részt vehettem a Simonyi Zsigmond Helyesírási Verseny országos döntõjén. Nagyon jól éreztem magam, de emellett sokat is tanultam. Pénteken délben indultunk Barótról, és este 7-kor érkeztünk meg Kolozsvárra. A regisztrálás a Brassai Sámuel Elméleti Líceumban volt. Vacsora elõtt idõt szakítottunk egy rövid városnézésre, ami alatt megnéztük a Szent Mihály-templomot, Mátyás király szobrát és szülõházát. Az elszállásolás a Napoca Könnyûipari Szakközépiskolában volt. Másnap a reggeli után a Brassai Sámuel Elméleti Líceumban megkezdõdött a megnyitóünnepség, és a versenyre is itt került sor. A tollbamondások leírása és a feladatlapok megoldása után a tanárok szakmai tanácskozásba kezdtek. Dr. Péntek János mondott vitaindítót. Ebéd után részt vehettünk egy kiránduláson Válaszútra. Ott ellátogattunk a Kallós Zoltán Alapítvány házába, ahol Erdély egyik legszebb népmûvészeti gyûjteménye található. A látogatás után tányérokat is festhettünk. Ez után a felejthetetlen kirándulás után visszautaztunk Kolozsvárra, vacsora után pedig visszatértünk a szállásunkra. Másnap délelõtt, reggeli után megkezdõdött a záróünnepség, ami alatt kiértékelték a versenyt, és átadták a díjakat. Én 86.5 pontot írtam, és 8. lettem. Az ünnepség után mindenki hazaindult. Számomra ez a verseny sokat ért, új barátokat szereztem, sok mindent tanultam, és rengeteg újdonságot láthattam. Jövõre még többet fogok készülni, hogy esélyem legyen a továbbjutásra.
Veres Renáta, VI.B osztály

<<<Vissza az archivált cikkek lajstromához
<<<Vissza a(z) 821. lapszám "Közélet" rovatában megjelent cikkek lajstromához
A honlap arculatát tervezte Pálfi Csaba, programozta Takó István.